dinsdag 18 februari 2014

Een overzicht van alle volledig afgeronde leningen

Hier een overzicht van alle leningen die tot nu toe terugbetaald zijn of afgerond zijn met verlies (da's er maar eentje, trouwens): 

Sinds juni hebben de volgende mensen hun lening terugbetaald: Javier, Leide, Al Sayyed Youssef, Anvar, Cristobal, Musu, Satta, Abdugafor en Zahida, de Emprendedoras Valientes en de Khakakho groep.

Ik heb het niet eerder gevierd, dus bij deze gaat er officieel een eenpersoons polonaise door mijn huiskamer voor al die harde werkers die hun lening terugbetaald hebben. Ik hoop dat ze er veel profijt van hebben gehad, en nog steeds hebben!

Eerder hadden al terugbetaald:

Nadim, Hasan, Fares, Tilman, Nubia, Kamal, Naim, de Luz Y Amor groep, de Mujeres Exitosas groep, de Massabong groep, Turbadrah, de Amanecer Para Triunfar groep, Juana, Angel en de Dukure groep hadden mij al eerder hun lening helemaal terugbetaald. Nelson's lening is gëeindigd met ca. 8 dollar verlies.

In totaal hebben zijn er dus tot nu toe 20 individuen en zeven groepen die hun lening terugbetaald hebben. 

De terugbetalingen hebben mij de afgelopen maanden de kans gegeven om ook weer nieuwe leningen aan te gaan. Die zal ik de komende dagen gaan beschrijven, waarna ik een update zal geven van hoe het op dit moment zit met de mensen die nu aan het terugbetalen zijn (tipje van de sluier: het gaat prima).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.