zaterdag 8 maart 2014

Mijn 40e lening alweer... En hij ging naar Hakob

In november had ik ook nog $25 in mijn Kiva-portemonnee zitten voor een lening aan Hakob uit Armeniƫ.






Hakob is veertig jaar oud en woont met zijn familie in de stad Yerevan. Hij is getrouwd en heeft twee kinderen: een zoon van 17 jaar en een dochter van 8 jaar. Zijn zoon studeert al en werkt daarnaast ook als DJ. Hakob's vrouw werkt als kapster.

Hakob heeft sinds zeven jaar zijn eigen bedrijf: hij heeft een fotostudio met moderne apparatuur. Hij maakt foto's en filmpjes van bruiloften, verjaardagen en andere feesten. Hij maakt ook ontwerpen, lijst foto's in en verzorgt kleurenafdrukken. Zijn studio is erg populair vanwege de hoge kwaliteit van de service.

Hakob vraagt om een lening van $2200 om apparatuur te kopen die hij nodig heeft voor zijn werk. Hij zal deze terugbetalen in zeventien ongeveer gelijke delen.




De foto waar Hakob op staat is dan wel niet door hem gemaakt, maar ik denk dat hij wel meegedacht heeft over compositie en achtergrond. Ik vind het een behoorlijk geslaagde foto. Hopelijk is Hakob dus ook een goede fotograaf die met de nieuwe apparatuur nog weer een betere service kan bieden aan zijn klanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.