dinsdag 6 november 2012

Mijn achttiende lening gaat naar Al Sayyed Youssef uit Libanon

Zoals ik al in de vorige post zei, had ik wat extra geld in Kiva gestopt. Hier heb ik nog een lening van "aangeschaft", namelijk die aan Al Sayyed Youssef in Libanon.

Niet de allerbeste foto ooit, maar goed...

Al Sayyed Youssef is een jongeman van 25 jaar die sinds 2007 werkt als auto-reparateur. Hij heeft veel ervaring opgebouwd, en probeert zijn kennis en kunde verder te ontwikkelen zodat zijn klanten tevreden zijn en hij zijn zaak kan uitbreiden en zijn inkomsten kan verhogen.

Dit is Al Sayyed Youssef's tweede speciale Jeugd Lening van Kiva's partner Al Majmouja.Hij gaat auto-onderdelen kopen om auto's mee te repareren waar hij aan werkt. Hij vindt het leuk om zijn eigen zaak te hebben en om bij te houden hoe die zich ontwikkelt. Zijn droom is om een grote autogarage te kunnen openen in de toekomst.

Deze lening van $2000 werd door Al Majmouja verzorgd. Al Sayyed Youssef zal Al Majmouja de komende 12 maanden in gelijke porties terugbetalen.

Het opstarten van een eigen bedrijfje is best spannend. Ik hoop dat het hem lukt om zijn bedrijf verder te ontwikkelen.

3 opmerkingen:

  1. Loopt die actie nu nog?
    Groet Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb me aangemeld via jou :o)
    Groet Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed initiatief, dit kan ik alleen maar aanmoedigen! Ik hoop ook dat het hem lukt om het bedrijf verder te ontwikkelen en te onderhouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.